En ledig helg

För första gången på enhalv evighet (det är iaf vad det känns som) så har jag en ledig helg utan ett enda måste eller möte inplanerat. Ingenting. Nada. Inte ens kurslitteratur.

Igår skrev jag min allra första tenta i historia, om antiken och medeltiden, och kom ut från tentasalen hyffsat nöjd med min prestation. Jag svaradeinte bara på allt utan jag kände att jag kunde frågorna. Så passesar gör jag nog, förhoppningsvis med marginal också. Men man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken!

Fortsatte min dag med jobb på nattklubben! En riktigt bra kväll som flöt på fint utan några större missöden, en väldigt lugn kväll. Alla som jobbade gjorde ett superbra jobb och det var härligt att se alla i full fart!

Vad gör man då en helt oplanerad helg? Tja.. eftersom jag har läkarbesök på måndag och en ganska så sträng tillsägelse från farbror doktorn att ta det lilla lugna så ska jag försöka orka med ett bullbak och kolla en massa film! Låter helt okey  liksom, så får det bli!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0