Reload

Och så var den över, introduktionen, nollningen, startskottet för ht-13. IT'S OVER! Det var nästan så man grät av lycka där när man insåg att man skulle få vila upp sig nu, fokusera på skolan och återgå till vardagen. Den ack så efterlängtade vardagen. Självklart är det lite vemodigt också. Men alla de nya härliga ansiktena man lärt känns försvinner inte, de finns där. Jag ville så gärna vara med på den sista stora kvällen på båda sidor - jag ville jobba, men jag ville också glida runt i toga och dricka vin med resterande faddrar och nollor. Så, jag gjorde det ända rätta, jag jobbade i toga. Hehe.

Skolan går bra, vi är inne på vår andra bok nu! Den är lite speciell, The House on Mango Street... Någon som läst den? Övriga arbetet på Kåren rullar också på, känner att jag är på G nu. Kreativiteten har liksom börjat flöda igen efter lite vila. Och på tal om vila så kommer min mor förmodligen hit och hälsar på i början på nästa vecka = jag slipper disken! Nejmen, allvarligt. Det är på tiden. Det är även på tiden att kanske ta sig en tur hemåt skogen.

Tänker bara passa på att tacka alla för ett par otroligt roliga (men hårda, ja HÅRDA) veckor!!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0