Jo, det är synd om mig.

Jag är sjuk, typ riktigt sjuk. Vaknade inatt av att jag var alldeles för varm, huvudet var tungt och gjorde ont, det hade slagit lock i öronen och som grädde på moset lite urinvägsinfektion för typ 10 gången på 2 månader. Är det kanske dags att gå till doktorn? Tog mig snabbt från jakob imorse, jag vill liksom helst vara hemma när jag är sjuk. Har liksom inte vant mig vid att någon annan än mamma eller jag själv ska ta hand om mig när jag är dålig, haha. Töntigt men sant. Som att det inte vore nog så ramlade jag i sovrummet när jag väl kom hem. Värmeskyddet jag använder vid plattningen gör golvet till en isbana. Tror jag bröt min lilltå för typ 4:e gången. Den är röd.

Som några vet blev min mobil stulen när vi var och testade skor på DinSko i torsdags så fram tills igår var jag mobillös. Har varit asjobbigt. Mitt liv finns liksom i mobilen. Kommer inte få tillbaka mitt nummer förrän på onsdag så tills dess har jag ett tillfälligt nummer. Men än kan jag inte nås på den heller så mobilen var låst från början och jag väntar på att upplåsningen ska träda i kraft. Borde vara vilken minut som helst nu tycker jag!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0