There's a truth in your eyes sayin' you never leave me

Mamma har varit här på besök. ÄNTLIGEN. Det har varit jättetrevligt och jag kände verkligen hur mycket jag saknat henne. Har varit skönt att få bli bortskämd av mamma ett par dagar, fått visa henne runt i Örebro och få visa henne mina vänner och Jakob såklart, haha. Vi har ätit god mat, myst en del film, shoppat, varit kulturella och bara varit. Är fortfarande jättesjuk, min hosta har eskalerat till något helt oacceptabelt och min röst påminner om en fjortonårig spinkig pojkes röst i målbrottet. Har iaf köpt dämpande men det tar ett tag innan de tar sig. Vi har haft det bra iaf.Hon vet hur man tar hand om mig när jag sjuk och ynklig och jag saknar henne redan. jag vet ju redan att jag inte har en chans att komma hem innan jul. Men i slutet på denna månad kommer lillasyster på en snabbvisit iaf!

Ikväll skulle jag ha varit på eftersläppet för min sektions finsittning men eftersom min hosta är förjävlig och jag lyckades dra på mig jobb så blir det inte så. Ganska skönt ändå. Jag orkar inte så mycket egentligen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0