I played the blues

TjEna (Café Bärs style)


Här har nog allt och inget hänt. Mycket jobb, mycket plugg - riktigt mycket plugg och mycket annat. Jag har dock fått bukt på det mest och den inre stressen och tröttheten jag känt har lugnat sig och jag börjar få ny energi. Jag har hittat min livsrytm igen tror jag och balansen mellan plugg, jobb och vardagslivet har börjat ta rätt form igen. Jag lagar mat igen. Jag har varit för trött och ostrukturerad för att göra det den senaste tiden.

I torsdags fick jag och Malin en impulsidé om att ta en roadtrip. Jag jobbade torsdagen men vi bestämde oss får att mötas upp 08.00 på fredagen och åka vart? Åka hem till Malung. Hem till mamma och syskon. Till den lilla orten jag inte varit i sedan 11 veckor tillbaka. Det var liksom nu eller jul. Så vi åkte och vi hade jävligt kul på vägen, det var skönt att komma hem och det var 28 effektiva timmar vi spenderade. Sen drog vi tillbaka till Örebro och Malin på sitt party för kvällen och jag till min. En riktigt bra kväll igår!

Idag firade vi Sara lite till innan det var dags för mig och Freddy och göra fotbollsdebut på söndagsbollen, haha. Fyfan. jag tog nog i lite för mycket första stunden och min kondis var kass för att vara jag. Fick asont i lungorna och bröstet eftersom det var dålig luft i salen och bollkontrollen var lite halvdan MEN jag spelade i en timme (med byte) och jag var inte så jävla dålig som jag trodde jag skulle vara. Sämst på plan men inte sämst i världen. haha. SÅ det fick bli startskottet för kommande veckans träning. Imorgon blir det gym!

Jag tror jag äntligen står med båda fötterna på marken igen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0