Vilken vårdag!

Var sjukt fint väder här i Pennybridge idag! Blir så glad! Hade varit en perfekt dag i spåret men eftersom jag inte har några skidor (inte ens att få tag på som jag har hemma) så blev det lite svårt... Började dagen med lektion som gick ovanligt smooth, sedan fick det bli en promenad!  Svängde om diverse antikhandlare och secondhand-butiker för att kika och kom till sist över ett fynd i världsklass! Nya asietter. Eller tårttalltikar, kalla det vad ni vill. En guldpeng tallriken, så jag tog alla de åtta som fanns. Nöjdtjej. Älskar antikviteter.
 
Imorgon drog jag på mig ett pub-pass på kåren innan det blir pantfest hos några vänner! Blir inget hårt festande, måste ju upp tidigt för Boda Borg på lördag, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0