Boda Borg bokat på lördag!

wiiihoooooooooooooooooo! Idag bokade jag och min klasskompis 8 platser på Boda Borg i Karlskoga på lördag! SÅ. JÄVLA. KUL! Var ett par år sen jag var dit sist och de har fått massa nytt och större så det ska bli superkul! Vi är två lag som ska slåss om segern. Lär bli ytterst intressant att se vilka som vinner! Hehe. All in, TAGGA!
 
Sjukt trött efter denna dag, pluggat med Malin och läst igenom allt för imorgon. Slängde ihop Toast Skagen till middag (som jag har längtat alltså...) men missbedömde kanske röran lite, så den räcker till typ 10 pers snarare än en... haha.

Skola, träning och plugg imorgon. Lång dag, vilket betyder läggdags för min del! Sleep tight!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0