Offentlighet och sekretesslagen, 100 sidor - ååååååååååh vad ROLIGT!

Fy fan. Pluggar. Pluggar. Sen pluggar jag lite till också. Sa jag att jag pluggar? Massa lagar, skollagen, diskrimineringslgen - you name it. Boooooooring as hell. Men jag måste, för på söndag bär det av till Örebro igen och på måndag väntar en examination. En av böckerna jag ska ha kom till Ica när jag kom hem för lov... men när jag öppnade paketet var det fel bok, tack Adlibris för att ni förstör mitt liv!
 
Fick jag sova något inatt då? Nej, för att fittkatten löper - igen - och håller oss vakna hela jävla nätterna. Jag funderar på att bygga en mini-giljotin om hon inte ger sig snart. Drastiskt ska det vara. Off with their heads!
 
Jag har läst ut min bok också och nästa finns inte i Malung. Jag längtar till staden.
 
Pessimisten har talat, nu ska hon ta och fortsätta gör något vettigt med livet och kanske bli på bättre humör. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0