Nollningen har börjat!

Jag vet inte om det är för att jag har mycket att göra, för att jag har lätt skrivkramp eller för att jag helt enkelt har lust som jag inte uppdaterar så ofta. Borde jag kanske skärpa mig? Är det så?

Man förlorar ganska mycket på att inte skriva på länge, men det är min lilla blogg och det är jag som bestämmer. Den som är intresserad blir nog glad när jag uppdaterar, haha.
 
Nåja! Opponering och revidering på mitt paper gick bra, bara lite småfel som behövdes rättas till! I fredags körde nollningen igång och dessa första två dagar har varit riktigt roliga! Vi startade med färgfest och Corax (min sektion) ägde ut de andra med marginal! Igår var vi på amerkansk fotboll där vårt universitetslag Black Jacks spöade skiten ur Uppsala Snakeheads, det var faktiskt jäkligt underhållande!
 
Vi körde på resten av kvällen på Kåren som hade amerikanskt tema kvällen till ära! Var dock så jävla trött så det fick bli en tidig hemgång för mig! Jag har nog även glömt att nämna att jag skaffat mig en inneboende i ett par dagar - Henke, haha. Tur jag kan hjälpa till med något!
 
Idag är det en välförtjänt vilodag men imorgon drar det igång igen! Vi tänkte dra ner på stan och kika runt lite, sen fixa söndagsmiddag och checka in nån schysst rulle!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0