Ingen uppenbarelse

Nej, ingen uppenbarelse bara en massa konstiga drömmar om tja... ingenting egentligen. Vad jag kan komma ihåg. Gick upp imorse med ett leende på läpparna ändå och satte igång att skriva på mitt paper, vissa stunder under dagen har varit mer produktiva - andra mindre. Men jag har "rast" nu och endast 300 ord kvar och hela morgondagen på mig att både skriva klart, rätta till och snygga upp det! Jag anser mig färdig för idag egentligen men jag tänker kika på det en gång till och se om orden kommer till mig innan jag ger upp för kvällen!
 
Nog om plugget, ska förmodligen snart och möta upp Henke en snabbis som är i stan och kikar på lägenheter och sedan ska jag handla en massa mat... det var mitt liv det, ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0