heeeeeeeeey

Jag har blivit sjukt dålig på det här det går liksom i vågor. Just nu är det sjukt mycket som händer - vilket kanske vore roligt att visa upp, men jag är ju glömsk så...eh.. jag glömmer bara bort det. Kanske ska bättra mig, hehe. I tidags var det i alla fall musikkväll på Kotten och utgång på Satin och igår blev det pubrunda! I skolväg hade jag min första grammarlesson igår och det gick fint! Sjukt irriterad över att litteraturlistan i kursbeskrivningen inte stämmer och att den viktigaste boken såklart är slutsåld och halva klassen är utan. Extra kul när lärarna inte ens märkt det själva! MEN de flesta böckerna är iaf på ingång nu när allt är utrett och antalet sidor stämmer med utgivningsår. Alltid lika kul att vara första kullen av en alldeles ny kurs....
 
NÅJA! Idag ska jag fixa ihop en liten skoluppgift, inget som betygsätts för en gångs skull, och sedan blir det universitetet och "Så kan det låta" på musikhögskolans konsertsal. Corax vinner! Har kanske glömt att nämna att jag sökte till studentkören för inte allt för länge sen och tisdags var det dags för audition! Jag tror jag lyckades fånga deras intresse eftersom jag fick både applåder och en dirigent som nynnade på låten ända tills jag lämnade salen. Haha. Så det är fan bara att hålla tummarna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0