Det har helt enkelt varit en bra dag idag!

Inlädde dagen med sovmorgon på självaste flyttdagen för att vakna upp och se att vi fått mail från ladok om våra betyg på salstentan. Har i flera dagar gått och varit säker på ett U eftersom jag ändå ordbajsade ganska mycket, typ repeterade mig själv 50 gånger. Men alla frågor jag svarade på var jag säker på svaren på. Men till min lycka visade det sig att jag inte bara klarat ett G utan faktiskt ett VG! Stolt över mig själv måste jag säga!
 
Fick hjälp med flytten av bästa Sara! Vi började 12.15 och packa in allt i bilen och vid 14 hade vi packat ut allt ur bilen och börjat fundera på möbleringen (som blev mycket bättre än jag trodde!). Sedan dess har jag packat upp och pysslat runt här i hemmet, det blir mysigt värre! Längtar till vänner kommer och hälsar på!
 
En nöjd men sjukt trött tjej säger godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0