Sushi, skitbesked, fin besök och billig lunch!

Blev ingen kör för mig, antagligen var den plats jag skulle ha uppfyllt i kören redan fylld. Eller det är iaf så jag försöker att se det.. eller så var jag bara sämst av alla 21 tjejer, jag vet egentligen inte vilken nivå det är eller hur många de tog in (gissar på 5). Är det elitnivå, vilket jag betvivlar då en kammarkör redan existerar, så kan det väl vara okey då. Men när mailet kom måste jag erkänna att jag varken hade lust att jag göra några jävla intagningsprov i vår eller ens ta en enda jävla ton till. Det känns ungefär som att alla bara ljuger om ens talang, bara för att man är vänner eller familj. Men jag antar att jag bara får se mig besegrad ÄNNU en gång, känna mig sämst dagen ut men sedan gå vidare. Har redan hittat en ny kör som inte har prov, ska dit på måndag. Jag erkänner att jag legat på latsidan men nu får jag fan skärpa mig om det ska bli något. 
 

Igår blev det suchimiddag på East and West, sjukt gott! Och så hade jag trevligt sällskap också! Trots skitmorgon, så har jag bokat massa pass på gymmet denna vecka. Step ikväll, step styrka imorgon och yoga på torsdag. Ska det tränas så ska det (körde ett intervall/mage-rygg pass igår på 70 min också)! Fick finbesök av Jonas också, vi var och käkade lunch på Jensens! Deras expresstid gick över 13 min så vi fick 50% (25:-) på maten, first time, haha. Ska chilla lite nu innan jag slänger på mig träningskläderna och sticker iväg, hoppas på att bli sjukt jävla slut!
 
 
Jag gråter inte, jag var slut efter passet igår, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0