STOCKHOLM OCH SLASH IDAAAAAAAAAG! WIIHOOOOO!

Om nån timme bär det av mot Stockholm! Ska landa lite hemma hos världens bästa Isac sedan blir middag på Vapiano innan jag drar till Annexet och är med på fotograferingen på röda mattan! Jävlar i min lilla låda - få stå 2 meter ifrån dem på samma nivå, halleluja! Herregud vad taggad jag är alltså. Det ska bli så jävla roligt! Får gå med ordspråket "ensam är stark" idag (som så många gånger förr) eftersom jag faktiskt kommer att vistas solo på denna konsert. Kanske iaf. Har en bekant härifrån som också ska dit, så vi får väl se!
 
 
 
Just ja, step styrka-passet var sjukt bra! Jag var så jäkla slut och det känns idag. Älskar när det bränner i låren när man kör. Pissjobbigt då men sååååå värt efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0