Step-pass!

Var på mitt första step-pass här i Örebro, det var faktiskt bra! Fick springa från bussen till G2 men jag hann. Lite seg i starten med alla steg osv men man är ju inte proffs direkt så det blir nog bättre efter ett par pass. Har ett med styrka bokat imorgon som sagt.

Gjorde en enorm sallad när jag kom hem nu som jag sköljde ner med mjölk medan "Arrow" gick på dumburken. Har ni sett det eller? Jag tycker fan det är sjukt bra! Han ser ju inte som skit heller, höhö. Imorgon är det skola som gäller, måste läsa igenom texten som vi ska ha... men det hinner jag. Ha en fin kväll hörrni!
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

SV: tack sötan! och detsamma! :D

2013-02-15 @ 15:52:36
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0