High on life!

Idag är en så jävla bra dag och den här helgen kommer att vara så jävla grym. Är så sjuuuuukt taggad att jag fan vill beskriva mig själv som high on life today!
 
Vaknade upp med solen strålandes genom de små gluggarna i persiennerna och en riktigt skön känsla i kroppen (alltså, träningsvärk.. vad fan trodde ni? Skämta) trots att det var förbannat svårt att somna i natt. Tog en promenad i finvädret innan jag satte mig ner för att plugga arslet av mig - så att jag har helgen fri! Om nån timme blir det Step Styrka men innan dess behövs ett rejält mål mat. Så jag måste återgå till matlagningen! Ha en förbannat fin dag, karlar och fruntimmer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0