En helg som heter duga!

Vilken helg och än är den inte slut! Började i fredags med att fira bästa Tess! Vi körde på 80-tals tema, precis som Kåren, sjöng Singstar, åt god mat och lekte lekar! Stack hem runt ett eftersom jag ville vila halsen inför igår och så ville jag hinna gå upp tidigt.


Igår var det dags för den allra sista aktiviteten på nollningen - finsittningen! Det var min tur att vara värdinna för förfesten och det blev riktigt bra! Alla fick ett hemligt uppdrag vid ankomst och andra lekar var planerade men det blev så go stämningen att de inte behövdes. Väl på Ritz blev det trerätters och spex! Många goda skratt och för visa trillade även några tårar då vår general avgick. Allt som allt var det en jättefin kväll! Tack för denna nollning och jag hoppas vi ses i höst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0