Brutalt uppvaknande...

Jag vaknar långsamt medan jag långt borta hör en ringklocka ringa i panik som om elden slagit till. Jag sluter ögonen återigen medan ringandet tyckt komma närmare innan jag vaknar med ett ryck över att någon sätter in nyckeln i mitt lås och vrider om.
 
JA, det var EXAKT så jag vaknade i morse, som tur var hann jag springa in på toaletten medan jag skrek "KOMMER!" och hämta min morgonrock. Gissa om lättnaden var stor när det stod en medelålders kvinna utanför som ursäktade sig för att hon väckt mig så tidigt.
 
Har precis käkat lunch och fixat min middagslåda eftersom jag inte kommer att hinna hem mellan skolan och nollningen idag. Piratdag idag, men jag har inte riktigt sånt som passar, dvs. ingen korsett och inte heller min malungsdräktsskjorta, så faddertröjan får bli min räddare i nöden. Nähä, lite smink och sedan ska jag väl fånga dagen, ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0