All about that freakin' Valentine's...

Det blev ingen kosmisk bitch slap, inget sitta i soffan och älta och käka glass. NEJ. För jag bestämde mig för att jobba på Kåren som skulle ha Alla Hjärtans Dag-nattklubb. Under puben tog jag och Johan mittbaren men korkad som jag var, eftersom det "inte skulle komma så mycket folk" så hade jag önskat att ha köksbaren under nattpasset tills jag slutade (00, var det meningen jag skulle gå)....Det kom dubbelt så mycket folk som beräknat, 600 pers. Vi har tre barer på Kåren, alla var överfulla med folk - gå vid midnatt my ass, halv fyra var jag hemma. Men det var kul! Det var pissdrygt igår eftersom vi inte hade någon roddare i baren och jag blev tokig på det men det var ändå riktigt kul! Jobbade med Palle, som inte jobbat bar förut och han skötte sig superbra! 

Vid ett tillfälle kom det fram en snorfull kille med 2 olika kort och skulle ha trettielva olika grejer på dessa och ville att jag skulle skilja på två jävla swedbank-kort genom att kolla på namnen... Jag blev galen. Men han fick sin jävla skitbeställning och stack sedan. Tur för honom. Det fanns dock en hel del änglar. Fick under kvällen och i efterhand väldigt mycket god kritik dock som jag är väldigt tacksam över!
 
 
Nu ska jag försöka fixa någon 80-tals outfit, efter att ha suttit med en uppgift halva dagen, och sedan fixa mig för att åka på födelsedagskalas för bästa Tess som fyller år imorgon!! Eftersom jag känner mig krasslig kommer jag dock bara stanna tills dem drar ut. Måste rensa här hemma och spara på rösten inför imorgon! Ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0