A lot

Skola igår och det märks att det är nu vi börjar komma igång på riktigt. Ett tal ska skrivas... Vilket betyder att ett ämne måste hittas på... Till på fredag. Plus 4 uppgifter och på måndag ska första draften in.. OH GOD. Ämnet tror jag att jag redan rott i land. Vad säger ni; hårdare livsmedelslagar (finns många fler bolag än Findus som stoppar i saker i sina produkter utan att det står i innehållsförteckningen.. Har hänt förut. Pajmannen 1870-talet) eller vårt överkonsumtion av antibiotika som kan göra oss resistenta om den fortsätter?


Världssvälten är inte riktigt min grej, udda är min grej. Dessutom kan jag inte komma på en rimlig lösning på den. Så denna vecka ska det pluggas som satan. Laddade upp med bad, hårinpackning och fotskrubb osv. Nu ska jag ta en promenad till stan och försöka bestämma mig för om jag ska på step eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0