The sound of silence

Ja, nu var det ganska så dött igen! Har varit mycket att göra och för lite tid och ork att skriva. Jag tänker inte ta igen allt som hänt de senaste veckorna men jag kan berätta att jag i alla fall klarade den där förbannade tentan som universitetet failade med! Skönt det i alla fall!

Barutskottet på Kårhuset har kommit igång såväl som fadderiet inför hösten. Känner att jobbet med barutskottet kommer att ge mycket till både oss som är med samt verksamheten. Angående fadderiet fanns det ju ingen tvekan om att jag skulle vara fadder till hösten igen och så fick jag även en plats som planeringssergeant, vilket innebär att jag kommer att planera var min nollegrupp förfestar och den aktivitetskväll som vi kommer att ha. Något jag kan göra redan nu i vår, för att under nollning även kunna jobba på Kårhuset. Spännande va?

Ska försöka pallra mig bort till gymmet lite senare idag, något jag inte hunnit med de senaste veckorna.. Däremot har jag gått väldigt mycket och ridit för det delen också, så jag har hållit mig i form, haha. Nu; mat!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0