Kommer att stupa i säng

Började dagen med stadig frulle och sedan var jag och Mallan äntligen på vägen till Arboga och ett pass i ridhuset igen! Kan ju säga, för mig som inte ridit ordentligt på ett bra tag och inte alls är lika säker längre + att det ju är en helt ny häst att lära känna så går det faktiskt riktigt fint. Ja, så fint att jag börjar få in det igen och jag lovar mina ben var bra slut efter en timme. Kommer att kännas i hela kroppen imorgon, trust me. Den som säger att ridning inte är träning så fan få ta sig en ritt och känna själv.

Efter det tog vi en tur på fyrhjulingen också, det är ju förjävla kul att åka i skogen, haha! Ujuj, vi körde på bra - som man brukar ute i skogen. Vi utfodrades också av Mallan pappa och styvmamma innan vi drog tillbaka hit till Örebro - och satte igång och plugga. Haha. Jag är typ färdig. Jag känner mig produktiv och kan gå och lägga mig med gott samvete. Men först måste jag göra matlåda, diska och duscha. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0