Will we have rainbows day after day?

Ännu en dag gjord! Är egentligen nollning nu men eftersom jag är bor förjävla långt utanför så går inga nattbussar och därför kan jag heller inte ta mig hem om nätterna än så länge. Tråkigt värre. Det blir bättre! Synd bara att missa alla utgångar (inte alla men de flesta) första veckan då det liksom blir som en sorts banding... men jag antar att de allra flesta i min sits gjort likadant så!
 
Fått i mig ett riktigt mål mat, har ätit dåligt sen i söndags p.g.a stressen, jag erkänner det och nu kommer alla att pissa på mig för det men jag ska skärpa mig annars ballar det kroniska ur! Lunchmöte med studiegruppen imorgon, sedan fika med en vän hemifrån (Ja, jag räknar dig som hemifrån nu, Micke!) som bor här och sedan White Party på Ritz, blir super det här! Pepp!!
 
 
Haha, sicken bild! Älskar scenen. Fullkommligt älskar scenen. Sen är det ju extra roligt att dela den med grymma musiker som t.ex. Johan som är med på bilden! Vill spela, har ett så jävla stort sug efter att få repa. Går åt snart (hoppas ni ser detta Doffe eller Babs!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0