Runnin' wild

Vaknade upp i ett stormigt Örebro igår, men drog ändå ut för att se tävlingarna vilket var riktigt kul! Har världens skönaste faddergrupp. Slank dock iväg och gissa vad? Skrev på mitt allra första hyreskontrakt! En annan delad lägenhet men det blir bra. Det blir asbra! Sjukt frusen drog jag hemåt, nöjd och glad med livet!
 
Sen var det fest som gällde! Förade i faddergruppen sen drog vi till Kåren, där jag och tjejerna började fint med varsin tequila - fyfan, haha! Riktigt kul kväll! Sen att den slutande med uppskrapade händer m.m det var väl kanske inte lika kul. Men, det vi struntar i den delen. Ta hand om er själva och varandra säger jag bara!
 
 
 
ska ta och sova en timme nu och sedan försöka tagga om på nytt - fest ikväll igen ju! Sista nollekvällen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0