Uppsala!

Ja, skulle bara finta er lite, haha.. vart byta tåg i sthlm! Ja, jag spenderade alltså helgen i Uppsala. Eller helgen...Igår och idag fram till två. Vi kan kalla det för helgen. Hela dagen igår ägnades till att umgås med Just som jag inte sett sen studenten i sommras och sedan med familjen Lindesjö/Ekberg som jag inte sett på 2 ÅR. Härlig dag som avslutades med middag på finaste uteserveringen i stan (typ)!! 

Sushi till lunch idag (jag tog INTE bild på maten för en gångs skull) sen hemfärd. Plugg på tåget och en mage som krånglade/ar av stressen och pillrena är slut..får skaffa nya imorn lär inte överleva annars. Förstår varför jag vaknade och hade ryggen, should've seen it coming..
 
Men allt som allt en riktigt bra dag/kväll igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0