the beating of a million drums

Eller som Bon Jovi skrev; While some marching band keeps its own beat in my head while we're talking.

Ni trodde väl inte att vi stanna hemma igår kväll?
Nej, tänkte väl det.. alla i klassen som inte skulle på finsittningen stack till Sebbe för att käka en sjukt god indisk middag, föra lite och sen hade vi alla tänkt dra till Strömpis. Men väl där var det minst en timmes kö så vi drog till Satin istället. Jag och Manda försökte hålla modet uppe trots att vi kände förkylningen härja men tillslut fick vi ge upp mot huvudvärken. Kände mig aningen tör men vafan, det var min tredje utekväll denna vecka och jag har lyckats hålla mig frisk trots att min roomie varit sjuk sen jag flyttade in typ. Immunförsvaret kan inte vara hur starkt som helst.
 
 
Ska försöka kurera mig så gott jag kan samtidigt som jag packar ner mitt liv i denna lägenhet. Imorgon är det dags att dra vidare! Som sagt, inte eget denna gång heller. Håller tummarna för att det ordnar sig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0