I'm still not sure what I stand for

Soft dag, plugg hemma hos en av klassisarna sen tog jag en tur på stan och fönstershoppade lite. Så mycket man vill ha! Synd bara att det man absolut vill ha är det dyraste, haha.. Anmält mig till vårkursen i engelska också! Känner att jag är sjukt nervös inför tentorna. Första ska lämnas in på fredag v.40 och det är ett paper på 1200 ord! Inte allt för mycket men det gäller att få det vetenskapliga skrivandet alltså. 
 
Har pluggat nån timme nu och ska fortsätta men har en liten afternoon tea-break - seminarium imorgon! Eftersom jag åt resterna från igår till middag så får ni alltså inte middagstips idag..hehe. Men jag tipsa om sjukt lätta kakor.

Vaniljhorn
200g smör
5dl mjöl
3msk vaniljsocker
 
Blanda alla ingridienser i en bunke, det kommer att bli rätt smuligt men frukta inte! Ställ in degen i kylen i 20 min. Knåda sedan och dela degen i ca 35 bitar, rulla dem till små korvar och spetsa till kanterna. Grädda i ugnen i ca 8 min, dem får INTE bli bruna. Väl klara kan ni garnera med socker (färgat med karamellfärg om man vill). DONE.

 
 
Just ja, jag ska provjobba på ett ställe nästa helg! Wiihoooo! Dem tyckte mitt CV var asbra, hoppas de tycker detsamma om mina egenskaper, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0