Det är nästan så att jag fäller en tår!

Jamen, hittade jag inte ingången till den Orientaliska butiken inte allt för långt ifrån där jag bor? ALLT farmor och farfar brukade ta med sig från Iran; torkade grönsaker, persisk saltgurka, riktigt basmatiris, persiskt godis(♥) och nötter, mängder av alla dessa favoritnötter fanns på plats i butiken och till bästa pris. OM jag ska handla där sen alltså...! Kul för att veta, jag vet, jag skriver det mest för att köra det i ansiktet på familjen hemma i MLG, hehe.

Men ni kanske vill veta att jag sökt lite helgsjobb? Så har suttit och gjort om mitt allt för ouppdaterade CV till ett per komplett, haha. Jag kan inte komma och säga att jag inte haft jobb i alla fall..så nu är det bara att lämna ut dem här och där!

Nu ska jag försöka läsa resterande 70 sidor av min bok om etik och sedan ska jag och mitt trollhår, som fått i sig extra näring (ägg och olivolja) och är extra fluffigt, gå och lägga oss! Med tanke på de väldigt röda kinderna som inte beror av tankar på attraherande män så är det nog en bra idé. Laters dudes!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0