Adrian Lux, seminarie och tentaångest

Jamen hallå!

Lite mycket de senaste dagarna med tentaångest och grejer... Tisdagen ägnades helt åt att läsa klart litteraturen! Är som sagt sjukt nervös inför tentan. Känns som att jag inte är tillräcklig men det gäller att komma ihåg all kritik och inte flyga iväg från syftet. Stay cool.

Igår kväll drog vi däremot ut på Ritz där Adrian Lux spelade - jävligt mycket folk men förbannat bra drag. Mindre bra ljud då HELA den högra sidans diskanthögtalare brusade precis som om de sprängts och ljudet flera gånger stängdes av i hopp om att problemet skulle vara löst (yeah right, som att det skulle vara inställningarna).. Men vi dansade på i alla fall!

Dagens seminarium är avklarat och nu ska vi plugga inför nästa som är imorgon och SEN mina vänner då är det HELG och då får jag äntligen besök av mina fina flickor från Malungsskogarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0