Vad är relevant?

Good mornin' gals and lads!
 
Jag kan lova er att jag inte ser hälften så entusiastisk ut som första meningen ger ett intryck av. Min snittsömn är ca 6 h om natten, pretty average, men jag tror nog att en timme till om natten skulle göra mig till än bättre människa. Just nu drar jag ut på uppstigningen ur sängen och prioriterar bort vissa sysslor. Nu tänker många "garanterat hon hoppar frukosten" men det är fasen det sista jag skiter i nu för tiden. Vad är relevant att prioritera då när man ändå känner att man måste dra ut och få sova lite till då? Jag skulle nog säga att få på sig kläder, skor och borsta tänderna. Ja och gå på toa för att inte riskera att kissa på sig på bussen, nasty.
 

Slut på VFU-perioden för denna gång och idag är det dags att åka tillbaka till universitetet! Det ska bli gött att träffa alla igen...Har dessutom en klipptid vid 14 så vi får väl se om jag kommer tillbaka eller om jag dränkt mig i ån för att mitt svall är förstört!
 
Imorgon väntas seminarium och sedan vankas Örebros största Halloweenparty med Familjen & Lilla Sällskapet - ska bli sjukt kul! Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska vara....tips?!
 
Karl den här är endast till dig:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0