There's only one place they call me one of their own

Vilken helg! Som jag tidigare sagt; för mycket folk, för lite helg!! Jag känner mig ändå som wonder woman - för att jag är wonder woman. Nejmen, helgen har varit så jäkla bra, helt sjukt nice! Jag tror aldrig jag har fikat så många gånger under en helg som denna. Det är något jag verkligen älskar med Sverige - fika. Vi fikar jämt och fika kan lösa många världsproblem.
 
Hann inte med någon klippning och jag måste verkligen innan det blir för slitet, vill ju inte att de klipper av mig allt det jag sparat som äldre (ja, äldre) frisörer har en tendens att göra. Så jag får klippa mig här - intressant va? Jaha, helgen i korthet;
 
Lördag: mysfrulle med Irre, fika med finaste Linnéa, fira Natasha, laga bil, fika med Blondie, chafför till Vallerås och tillbaka och filmkväll med Mamma - fullsmockat.
 
Söndag: Mormor ringde och frågade om jag ville ha lite nya verktyg "javisst" sa jag och när jag kom fram så hade hon dukat upp en hel jävla servis med grejer hon ville jag skulle plocka av - goa mormor! Rullade därefter upp till Romarheden och världens bästa Lars där jag spenderade en timme innan det var dags att sjunga i ishallen, som jag gör varje år denna tid, haha. Hem och käka innan jag stressade iväg till Nina och fick se hennes nya urmysiga lägga, kikade på solsidan och babblade massa! Avslutade kvällen med temys hos Mandü med Erica innan jag slängde mig i bilen för att åka och skriva ut min biljett hos moster - jag tror inte jag kunde ha haft ett tightare schema. Men det har varit så himla skönt att träffa alla!
 
Som vanligt har denna fröken glömt ta kort på allt. Whatever.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den där bilden var jag inte medveten om!?! fina du! duktig du är som orkar med så mycket på en helg!

Svar: Haha, nej jag är väl en riktigt paparazzi Blondie ;) Du drar också på höghus min vän, skönt det var att se dig som sagt <3
Natalie M

2012-10-29 @ 15:04:12
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0