tentaplugg.

Har en liten paus mitt i allt plugg. Pluggar i etapper för att inte bli "hemmablind" så varje gång jag öppnar tentan igen så bearbetar jag det jag redan skrivit och sedan fortsätter jag. Typ så i alla fall. Har gjort klar första versionen av inledningen, jag fortsätter liksom att fylla i den för det är ju garanterat saker jag missat som jag vill ha med menar jag. Har kommit en bit in på diskussionen och målet är väl att jag ska hinna två stycken/underrubriker innan jag stänger ner för ikväll. Då har jag kommit till hälften ungefär. Den ska ändå bara vara 3 sidor lång.. men det gäller att arbeta dem 1200 orden väl.
 
Tackar mamma för kaffebryggaren (eller tebryggare som jag använder den som) den räddar verkligen mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0