Sweet home alá Malung, vi e bönder allihop?!

Tzenna! Äntligen hemma i lilla Malung! Tågets avgång från Öret var 20 min försenad och vi som satt där och väntade fick inte höra ett knyst om varför förrän vi passerar Linde...så jävla dåligt. Hade 25 min på mig från början att ta mig från tåg till buss men det förminskades till 5.. Vilket skulle ha funkat det också om vi inte stannat för mötande tåg 5 gånger. Eftersom jag köpt allt-i-ett så väntade dock en taxi på mig i Blg, gött! Vi kom hem innan bussen.


Sprang ärenden (glasbanken) första jag gjorde, sen hem för att sedan åka och överraska Diana! Hur mysigt som helst, skönt att se henne igen! Sen blev det familjemiddag och Yrrol med Irre!


Har ett sjukt fullspäckat schema denna helg... Idag står klippning, fika med Linnea och Pernilla, fira Natasha, träffa flera vänner och sen lite fler vänner på det!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha ja det blir så när man flyttar ifrån då har man väldigt många att hinna med på en helg ;) men tänk så skönt sen när du är tillbaka i Örebro och inte har några "måsten" med att träffa en massa folk :) ibland är det faktiskt skönt att känna att man inte "kan" träffa folk, du vet ordet distans ;) tack för fika pratet Browniee! :)

Svar: None
Natalie M

2012-10-20 @ 22:49:40
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0