Oväntat möte

Skola igår, hämtade ut tentan osv.. wiiihoooooo, SÅ skönt att ha inkasserat mina första 7,5 poäng och slippa komplettera! Åkte på lägenhetsvisning direkt efter, en liten 1:a på 30kvm och som är rätt så central, och tackade ja till den! Den är i andrahand så jag får bara ha kvar den till nästa termin är slut men det bryr jag mig inte om! Jag har inte tillräckligt med poäng för att kunna söka via Öbo i alla fall!
 
Slank in på Hemköp på väg till bussen och när jag precis kommit på något jag glömt köpa och lämnar kassan så knackar någon mig på axeln - och där står Sara och Tim! Haha, så sjukt random! Jag har typ inte sett dem sen studenten (2011)... Deh ade precis kommit hem till Svea igen efter 3 månader på i Sydamerika och på Hawaii! Det är just sådana möten som gör dagen lite bättre!
 
 
Jag var amitiös imorse och gjorde omelett... sen har jag varit till Öbo och skrivit på alla papper och tänka sig, jag får behålla alla mina poäng när jag flyttar in i den där läggan så att jag har bättre chanser till nästa höst - BONUS! Får behålla dem just för att jag antagligen skulle ha fått mitt nuvarande kontrakt förlängt och hade sparat samma poäng anyway. Så det är nice!
 
Ringde finaste Sandra en sväng nyss också, saknar henne nå så förjävligt! Men nu ska jag fortsätta vara ambitiös och laga persiskt idag så jag bör väl sätta fart om köttet ska bli mört och fint! Ha det, hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

genom vad hittade du den lägenheten? :) grattis!

Svar: Jadu, anonyma kommentator! Det berättar jag i utbyte mot namn ;)
Natalie M

2012-10-30 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0