KISS TILL SVEA RIKE 2013!!!! HELL TO THE FUCKIN' YES!

AWESOOOOOOOOOOOME, säger jag bara. Jag har en KORN-dag idag men denna nyhet får mig faktiskt att känna lycka. Iron Maiden OCH Kiss sommaren 2013 vore ju det ultimata! Shit, dags att kirra plåtar till SRF eller friends arena då, gunde gunde, skynda skynda! De kommer nämligen att göra två spelningar - en på friends arena 1:a juni och en på Sweden Rock Festival den 6:e juni! Jag MÅSTE på en av dem. Så jävla grymt. SÅ jävla grymt. Märks det att jag är pepp eller?!

Plåtarna till SRF är ju redan släppta men biljetterna till Friends Aren släpps 09.00 den 12:e oktober - dvs om 4 dagar! Så pass på! Kommer vara så en sjuuuukt bra konsert, förväntningarna är fan maxade!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0