If you believe in me, I'll still believe

And so another day has passed.. Började morgonen med något så enormt roligt som brandövning på skolan. Yippieeeee...not. Fixade lite bankärenden gjorde, bokade morgondagens biljett, kirrade presenter, bokade tvättid och fick den nästa tiden efter att jag bokat, tvättade fram till nio (jag MANGLADE mina lakan Casper, dem är jättefina och platta nu), vikt tvätt, städat rummet, diskat och nu sitter jag här. Skittrött och ska ta mig dagens första och sista kopp te och bulle innan jag duschar och polerar gaddarna för att sedan dimpa ner i bäddan. Inte en lugn stund, ingen tid att tänka - riktigt skönt. Ibland funderar jag på om mina tankar försöker kväva mig eller om det är jag som är en alldeles för brydd människa för mitt eget bästa.
 
Imorgon vankas hemfärd vid tolvsnåret, är hemma vid halv fem. Hade jag åkt bil hade jag varit hemma senast tre, just sayin'. Ska försöka hinna träffa så många som möjligt denna helg samtidigt som jag inte, som sagt, tänker göra ett skiiiit. Ska sluta ordbajsa, ha det gött!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0