Hell to the yes!

Hallå i stugan! Ni är jävligt dåliga på att elda när jag inte är här. Kanske är förståeligt... Hamnade i tentakoma och har varit totalt inne i min egna lilla värld senaste dagarna. Men nu är jag fanimig färdig med min allra första tenta! Can I get a AMEN!?
 
Fyfan alltså, jag är en sån där dryg jävel som känner att jag inte får missa en endaste liten timme för att kunna bli färdig. Det har ju sina negativa sidor kan man säga... Kom på mig själv med att stirra på skärmen i säkert 30 minuter innan jag fattade vad jag gjorde, vadå förlorad tid? Kör man fast ska man släppa det för ett tag.. Men nu är jag klar i alla fall! Har dock inte skickat iväg den utan vill sova på saken och finslipa lite imorgon innan dess att jag släpper iväg den!
 
Har inte ett skvatt inplanerat den här helgen, men det kommer säkerligen dyka upp planer imorgon! På måndag börjar min VFU, ska bli sjukt kul! Var på introduktion i onsdags för att träffa min handledare och allt verkade toppen! Två och en halv vecka ska vi vara ute så det blir spännande..
 
kände mig lite stolt där när jag precis skrivit de sista orden, hehe... Har faktiskt äntligen insett varför många av mina vänner som började högskolan tidigare än mig inte kommer hem sådär överdrivet ofta. Man orkar inte. Framför allt så hinner man inte. Det såg väldigt lätt ut i kalendern att komma hem nån helg sådär men det är rena pusslet. Ska hem på snabbvisit den 19-21 men efter det så vet jag inte alls. Ska jag hinna med en tripp till London så lär det inte bli förrän till jul, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0