Goda råd?

Det är ju alltid så när man är nere eller vilsen så får man massor med fina råd från sina vänner. Man tar in dem men agerar inte direkt utifrån dem för att man bestämt sig för att "det inte kommer att funka". Not a chanse in hell. Man har totalt tunnelseende och allt kommer gå åt helvete. Men sen när allt är över, så ska man hjälpa sina vänner som i sin tur blivit ledsna, besvikna eller är vilsna - och så ger man samma råd, verkligen trycker de på dem - som att de skulle ta in det annorlunda emot vad du gjorde?
 
Erkänn, det är precis så alla gör. Det är ju vid dessa tillfällen när man själv ska ge råd som man inser att andras sjunkit in. Man lär sig av sina misstag.. men man lär sig nästan ännu mer av råden man fått på grund av misstagen.
 
 
Jag dränkte mig inte i ån, klippningen blev bra och jag har lite myskväll för mig själv, var och storhandlade och kunde inte låta bli att slänga ner ett kilo satsumas i min korg. Älskar satsumas!! Ska jag vara ärlig äter jag aldrig så mycket frukt som när det kommer till satsumassäsongen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0