Flickan i en Cole Porter-sång

Ignorera whatever it is jag gör med min mun. Wtf Natalie, skärp dig.
 
Åh, vad jag kände att jag var vitsig med min rubrik nu, hoho! I brist på god fantasi var jag utklädd till 20-tals madame igår - väldigt lyckad outfit! Jag hade till och med underbyxor på mig och jag fick lov att lägga håret tidigt på dagen för att det skulle bli sådär perfekt vågit (som inte syns på bilden såklart). Grymt kul kväll tillsammans med delar av nollegruppen!  Som alltid tappade vi ju bort varandra... Jag minns att jag var i dj-båset en sväng?!
 
Ska försöka resa mig ur sängen och ta mig till stan för att införskaffa ny saft till ikväll då FAMILJEN spelar, kommer bli så jävla kul! Ska även träffa mormor som har en timme att spendera här i Örebro då hon ska byta tåg!
 
Och just ja! JAG FIXADE TENTAN!! Jag är så jävla bra *klappar mig på axeln*!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0