BON FUCKIN' JOVI TILL SVERIGE!!!!

I förra veckan presenternade Bon Jovi sin kommande världsturné "Because we can" och imorse presenterades turnédatumen för Europa - DEM KOMMER TILL SVERIGE DEN 24 MAJ!! Wiiihooooo! Nog för att jag är glad men jag tror nog ingen är gladare än Lärarjäveln just nu!
 
De kommer sammalagt att köra 5 spelningar i Norden;
  • 21 maj, 2013 – Oslo, Valle Hovin
  • 22 maj, 2013 – Bergen, Stadium of Light
  • 24 maj, 2013 – Stockholm, Stadion
  • 26 maj, 2013 – Tampere, Ratina Stadium
  • 6 juni, 2013 – Köpenhamn, Parken

Jag känner att detta inte riktigt är något jag vill missa...men det börjar bli en bunt band "jag inte vill missa" i sommar så nu får jag verkligen välja noga! Det blir första gången på 12 år som Bon Jovi kommer hit, de senaste världsturnéerna har de skippat Sverige och bara kört i Norge så det var verkligen på tiden!!
 
De kommer även att gästa Skavlan på fredag kl. 21, MISSA INTE DET!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0