A lovestruck Romeo sings the streets a serenade

Rubriken är en rad ur en av mina absoluta favoritlåtar "Romeo and Juliet" av Dire Straits. Någon som har sett musikvideon till den? Den är minst sagt speciell, väldigt knepig..
 
Såg ni Felix Baumgartners hopp eller?! Sjukate grejen detta år i alla fall...! Så jävla stört. Jag blev så arg när det hackade på både Redbull Stratos hemsida och aftonbladet! Satt och slog näven i bordet och yttrande mig med inte allt för vackra ord men jag missade i alla fall inte hoppet. Han bara försvann. Ena sekunden stod han där och sen var han bara borta. Var skitnervös när hans mentor började komma upp mot nummer 40 på checklistan... Dios mio! But he freakin' made it! Han "gick" ner på jorden igen, så jävla stort. En stor dag.
 
Sitter och lyssnar på chillmusik och är sjukt sötsugen och rastlös. Skitväder här i Örebro idag, såg dock att det var jävligt vitt hemma så jag ska nog hålla käften och vara nöjd. Eller... jag trivs bättre i snöfall än i skyfall faktiskt om jag ska vara ärlig. Men hösten har varit jättefin här "nere", inte alls mycket regn!
 
Kanske borde fixa mig för natten... måndag imorgon.. igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0