Snart dags för första jobbdagen!

Har jag ens skrivit att jag har fått jobb? Jag har fått jobb! Haha, det var några veckor sen nu men jag ska iaf börja jobba för/på Conventum som är en utan stans konsert-/konferenshallar! Jag börjar kl. 15 och jag är fan galen nervös. Magen ballar ur. Men förhoppningsvis ska det gå bra! Slipper bordsservering då det är Julgalan med julbord som står på schemat. "Ska bara" plocka av, fylla på vatten och ta eventuella beställningar på dricka vid borden. Eftersom både jag jobbar och de på scen jobbar för Julgalan och för Conventum ikväll så skulle jag praktiskt taget kunna säga att jag ska jobba med Lasse Berghagen, Peter Jöback och Loreen ikväll. Dem ska stå på scen och sköta sitt medan jag ska springa runt borden och göra mitt, hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0