Nu blickar vi framåt!

12:e december är det ju premiär för The Hobbit, wiihooo! Som det stora LOTR-fan jag är så är detta mycket efterlängtat, som många vet blev jag väl kanske lite putt där när jag fick vetskap om att Mikael Persbrandt kommer att medverka i filmen meeeeeen eftersom som han är nowhere to be seen i trailern betyder det att han ändå inte uppfyller någon viktigt "funktion" i filmen (låt mig i alla fall få ha den visionen). Har ju läst trologin och första Hobbitboken, de andra har jag tid att läsa innan nästa film kommer ut 13 december 2013! Varför kunde dem inte ha varit lite roliga iaf och lagt den 3:e och sista filmens premiär den 14/12 2014? Nej, då ska dem bryta mönstret och ha premiär den 18/7 2014.....
 
Fler som ser fram emot detta?!
 
 
It's gonna be great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0