Jag.Kan.Inte.Sluta.Läsa!

Jag har snart läst ut alla 550-nånting sidorna i första boken (Femtio nyanser av honom) av Fifty Shades of Grey-trilogin. It's kinda kinky. Vågar jag erkänna att jag längtar tills de blir film? Hehe, well I guess I just did... Har sett att den av vissa klassas som kvinnohatisk? Ja, alltså man blir ju lite arg då och då men det är så jävla spännande att man knappt kan slita sig. Jag kan inte bedöma hela boken än dock, jag är ju inte igenom den. Jag försöker dra ut på det.
 
Ska jag ge er ett råd? Läs den.


 
Sen vill jag rikta ett stort grattis till mina fina, underbara vän Linnea som fyller 20 år idag! Önskar jag där nu, men det ska firas ordentligt när jag kommer hem om två veckor! Premiärhelg på Harrys = ALL IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0