Jag är en förjävla glad tjej idag!

YEEEEEEEEEEEAAAAAHHHH BRO!
 
Idag har karma betalat tillbaka för sin orättvisa vill jag lova! Alla papper för lägenheten klara, inflyttning efter årsskiftet! And on top of that, så fixade en vän till mig en liten mini-intervju med en i personalen på Conventum här i Örebro så nu börjar jag jobba den 23:e november!! Fattar ni? Jag har ett jobb!! Äntligen... fattigstudent är fan ingen myt ska ni veta..
 
Ska pallra mig till Maxi strax och slänga iväg min döda mobil på posten så att jag får en ny, hehe! Blir en lugn helg detta.. bara chilla och försöka ta hand om kroppen efter all stress och träna. Min kropp blir iaf lugn av det - skaffade gymkort idag och programmet på universitetsgymmet ser ju grymt ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mika Larsson

Grattis till lägenhet och jobb :)

Svar: Tack Mika!! :)
Natalie M

2012-11-09 @ 18:47:09
URL: http://mikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0