It's tricky

sablansjävlapostjävelochfitttresomintekanlyssnavadmansäger.
 
Mm, juste. Min iphone ligger på OKQ8, 200 m ifrån mig och har gjort sen 08.15 i fredags morse och idioterna har skickat ut en brevavi! Fastän det står SMSAVI klart och tydligt på tre.se. Dessutom har snubben inte lyssnat när jag sa adressen eller bara slarvat. För det står 163 (som inte finns) istället för 136 där jag bor. Det kom fram förra gången så det borde inte vara problem denna gång. Bara det att avi:n skickades ut i fredags och jag har fortfarande inte fått den. Jag ska lugna mig. Snart. Jag hoppas på att den kommer fram imorgon annars lär jag väl ringa för då har någon stackare inte kunnat tänka ett steg längre och inte heller kollat på namnlapparna.
 
Posten är fan inte att lita på ibland alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0