What are you gonna do? Bleed on me?

Två träningspass gjorda idag. Har under en längre tid nu börjat skönja fyra rutor på magen, kanske lite mer än skönja.. och på en spinkis som moi så syns det ganska stor skillnad på diametern runt biceps från när jag började, det behövdes några extra cm där. Rumpan och låren är tightare och kurvorna har kommit fram. Jag gillar det.

Blev ett par jobbiga avskedskramar med Linnea mitt på dagen också, hon stack till västkusten och kommer inte tillbaka förrän i augusti... men vi får mötas på halva vägen när vi har tid! Hon får det bra, det vet jag.

Imorgon blir det visst helg igen, var det inte helg nyss? På lördag ska det buffras kor och getter till fäboden, finns dem som tycker det är "ocoolt", "fjantigt", "töntigt" osv (en blick säger precis vad vissa tänker), men har ni ens testat? Nej. Ni skulle antagligen finna det ganska trevligt. Dessutom, om jag mår bra av det och tycker det är kul - då lär jag väl få göra det?

Tycker det ska bli asroligt, dessutom ska Sandra vara med och förgylla färden! Saknar utflykter i skogen så detta blir perfekt. Ska dansa soldans så det är fint väder också. Är det någon som känner sig sugen att följa med är det bara att höra av sig!

Nej, nu ska jag lägga mig och fundera i 1h innan jag kan sova, sen ska jag vakna halv fem och tro att jag försovit mig. Ha en bra natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0