Rätt eller fel?

Jag vet inte riktigt var jag står! Paul Simon är årets polarpristagare - klart blev det ju någon man inte satsat på, haha! Det blev en "såååååååååklaaaaaaaaart!" när mamma ringde. Jag tycker absolut att Paul Simon är en värdig pristagare, men är inte Art Garfunkel också det? Nej, de kanske inte samarbetar längre, men det har ingenting med saken att göra. Jag vet inte, de är ju skilda individer men samtidigt så är de Simon and Garfunkel. Visserligen kan jag tycka att Paul Simon tar upp större delen av duon... Vad tycker ni? Jag vet inte alls!


Har spenderat eftermiddagen med Linnéa och Pernilla, fika på Hedbacks, sen åkte Pernilla och då blev det mat på Sanbäcks! Riktigt härlig eftermiddag! Blev ingen klippning idag, blir imorgon istället. Fint det!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Om Paul Simon får pris för det som han har gjort tillsammans med Art Garfunkel så ska Garfunkel ABSOLUT också ha pris. De var en duo. Visserligen som du säger så var det Simon som skrev låtarna, men jag tror faktiskt inte det hade varit samma sak om han hade varit solo. För det var ju precis som du säger, Simon AND Garfunkel.

2012-05-09 @ 07:33:19
Postat av: Jennifer

Alltså den där bilden på dig! duuu äääär sååå FIIIIIIIIIN :D

2012-05-12 @ 09:20:31
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: moa

Man kan aldrig säga det för många gånger; Galet fin är du!

2012-05-13 @ 10:34:41
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0