Prestationsångest, vad är det? Mot Arvika och vidare!

Jag lider inte aaaaaaaaaaalls av det!! Tjolahopp, tjolahej! Åker mot Arvika om lite drygt två timmar, imorgon ska jag genomföra det första av mina 3 prov för att komma in på musikhögskolan. Såklart fick ju jag en av de sista provtiderna imorgon så jag lär gå och vara nervös ett helt hela dagen, kul va? Imorgon den här tiden är det över i alla fall. Skönt att provet bara är 20 min.

Det är ett såkallat L-prov; jag får sjunga valfri låt (har skickat in noter i förväg), sen ska jag improvisera sång till en enkel blues och sist men inte minst göra ett prima avista-prov.

Är sjukt glad över
att inte behöva göra G-proven där, de ska göras i Sthlm om 3-4 veckor! Tycker dock synd om grabbarna som ska göra dem. Men det går nog bra!


Bilder från Valborg!


Ida var bäst med elden!

Maaaaaaaaat

dricka, of course!

efterkula, Andri gillar golvet!

Försöker lugna mig
med en massa musik nu och lite glass och sol. Skulle jag kanske ha tränat lite? Var ute på intervallträning imorse. Eftersom ingen av de andra har körkort får jag köra hela långa vägen in i Värmlands djupa skogar och tillbaka. Fasar för att köra hem själv imorgon kväll alltså. BLÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0