Minst sagt spännande dag med sjukhusfärd och hela konkarongen!

Har ända sen igår haft ont i min högra vad, rätt weird då jag vet med mig att jag inte sträckt mig - för det vet jag hur känns. Detta var mer som när man lägger upp benen på bordet och blodet inte cirkulerar fast istället för att det blir kallt är det varmt. Började med att besöka skolsköterskan hon tyckte jag skulle till sjukan ifall det var en propp (iom min p-piller) och sjukan tyckte jag skulle till lasarettet på ultraljud.

Ringde min lilla goding Irre (du är en ängel)
som fick skjutsa till Mora för gasa med det där benet i en timme hade inte gått! Men som tur var så visade det sig inte vara någon propp, inge ledvätska som läckt ut heller men en mindre inflammation. Och han sa det farbror doktorn att det var nog bra att vara där en gång för mycket än en gång för lite!

Första gången jag gjorde ett ultraljud
dessutom, var lite roligt. Låg på britsen i klassisk ställning med handen i nacken och kikade på skärmen - men istället för en bebbe på skärmen var min pulsåder, haha (ja, hade jag haft en bebis i min vad vette fan om jag varit människa). Skönt att det inte var något allvarligt i alla fall! Blev aningen rädd om jag ska vara ärlig.


alltid lika tråkigt att vänta på doktorn.

Testade btw min rutin/klapplek som jag ska ha på min G2:a (ensembleledningsprovet) på sambaorkestern idag, asroligt! Blir så jäkla nöjd när alla tycker det är roligt och det går smidigt från min sida! Hoppas jag gör lika bra på provet!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe du är rolig du, bebis i vaden skulle vara något det ;) vilken tur att det inte var någon propp <3

2012-05-22 @ 07:38:59
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0